2007 m. gruodžio 29 d., šeštadienis

Dėl komentarų

Arba šio tinklapio niekas neskaito, o aš žinau, kad skaito, arba nėra ką parašyti.
Prašau paskutini karta. KOMENTUOKIT. Jei bus daugiau komentarų, pažadu bus daugiau ir įrašu, o tuo pačiu ir daugiau nuotrauku. Jei komentarų nebus, aš arba užzdarysiu šį tinklapį, arba padarysiu jį neprieinama niekam. Tik sau užrašams. (Kas labai mane vilioja). Tačiau skambučiu ir laiškų nuo manes irgi nelaukit.
Pats patikrinau. Komentarai tikrai veikia. Jei rašysit komentarus, kaip anonimai gali būti, kad jie tinklapyje atsiras neiškart, nes aš turėsiu juos patvirtint.
Komentavimui tinka GOOGLE (Gmail) account'as.
Taigi, laukiu.

2 komentarai:

Unknown rašė...

Ale koks :) prašau užeiti į www.zvaigzde.tv, norėčiau sužinoti tavo nuomonę :)

Unknown rašė...

Mano tinkle vaizdo nera.

Rašyti komentarą