2008 m. sausio 9 d., trečiadienis

50 blog'o įrašas: kodėl?, kam?, kaip?

Po truputi, po truputi, ir jau prisikaupė 50 įrašų šiame mano blog'e. Dėl to noriu šį tą paaiškinti.

Pirmiausia, kodėl aš rašau čia?

Taip yra dėl to, kad noriu kur nors pasižymėti savo gyvenimo įvykius, o bet kur rašyti nesinori. Tai ir pamėginau rašyti čia. Man patiko. Be to manau, kad taip mažiau kyla klausimų kaip jums sekasi. Galit atsiversti tinklapį šiuo adresu ir paskaityti.

Antra, kam adresuoju?
Dažniausias skaitytojas žinoma esu aš pats. Nes pamačiau, kad labai patogu pasižiūrėti, koks buvo Lėjos ūgis svoris ir pan.
Dar norėčiau, kad jį paskaitytu Lina (žinau, kad skaito), Ramunė (žinau, kad tikrai skaitė, bet nėra jokių komentarų) , Paulius (nežinau nieko) ir visiem kitiem, kurie mane pažįsta.

Trečia, kaip patogiausia skaityti?
Aš siūlau naudoti RSS skaityklę. Asmeniškai aš naudoju Google Reader, nes tuomet nebūtina lankytis patikusiuose tinklapiuose ir žiūrėti ar neatsirado ko nors naujo. Kai tik tinklapis atnaujinamas - straipsnis patenka skaityklę. Mano blog'ą į Google reader'į galite prenumeruoti nuspaudę ant šios nuorodos.

4 komentarai:

Unknown rašė...

hmmmm..., na dar ir mama skaito ir komentarus rašo, tiesiog naudoja mano log'ą :)

Unknown rašė...

Reikėtu susikurti savo. Tuo labiau, kad yra puikus daiktas OpenID

Unknown rašė...

Ramune irgi skaito, bet niekaip nepavykdavo komentaru palikt :)

Unknown rašė...

Dabar situacija dėl komentarų pasikeitė :)

Rašyti komentarą